Vedoucí finančního úseku
- Responsibility for the accounting, controlling, HR and IT departments.
- Preparing and implementing investments.
- Ensuring clear and reliable accounting.
- Ensuring the preparation of documents for management reporting and decision making.
- Ensuring the preparation of documents for European, state and regional authorities.
- Ensuring a process of continuous improvement.
- Ensuring implementation of global IT activities with local responsibility.
- Supporting implementation of global pocesses with local adaptions in S/4 HANA.
- Representing the company on the basis of a power of attorney.
- Ordering the use of leave or compensatory leave in accordance with the performance of tasks.
- Resolve issues related to labour relations (issuing letters of reprimand, proposing a change of job classification, closing or terminating the employment relationship).
- Assign, assess and evaluate the performance of subordinate staff.
- Propose exceptional rewards and any short-term deviations from standards.
- Participate in setting quantitative and qualitative (KPIs) indicators.
- Implement changes in the assigned department to achieve work streamlining and completion of tasks within required deadlines.
- To co-determine the strategy of the company and its future direction.
- Propose and co-determine the selection and purchase of new technologies and investments.
- Local contact person for global IT.
- Experience in managing people.
- Advantage knowledge of english.
- Experience with SAP.
- Flexible working hours.
- Company car for private use.
- 4 weeks of vacation + 1 week of paid time off.
- Homeoffice by appointment.
- Subsidized meals in the company canteen (5 meals to choose from).
- Pension contribution.
- Above-standard working environment in an international company
- Secured car park directly at the company (including a bike shed) with plenty of free spaces.
- Free spring water at the workplace.
- Convenient mobile tariff.
- Possibility of discounted purchase of our products.
- Opportunity to extend professional training.
- Cultural company events.
- Good working team.
- STK for our employees at a discounted price.
We offer you a job in a multinational German concern, which is synonymous in its industry for quality, design and reliability. The position is suitable for candidates with experience in a similar position.
What to expect:
You will be responsible for:
What knowledge and skills should you have:
What benefits you can get:
Nezávazná přihláška
Vyplňte prosím tento krátký formulář a odešlete. Co nejdříve se vám ozveme, zodpovíme případné dotazy a budeme se těšit na osobní setkání. Jestli nechcete formulář vyplňovat, klidně nám zavolejte na tel. +420 730 850 560 a domluvíme se osobně.
* Povinné údaje
Ochrana osobních údajů
Pro potřeby výběrového řízení na danou pracovní pozici bude společnost WANZL s r.o., IČO: 41031709, zpracovávat Vámi poskytnuté osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 GDPR. Vaše osobní údaje si potřebujeme uchovat, abychom Vám mohli poskytnout kvalitní služby v rámci výběrového řízení za účelem zaměstnání ve společnosti WANZL s r.o.. Po skončení výběrového řízení si Vaše osobní údaje ponecháme po dobu dvanácti měsíců pro případ, že bychom Vás chtěli oslovit s jinou relevantní pracovní nabídkou.
V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva:
na přístup k osobním údajům
na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých údajů
na výmaz osobních údajů, nejsou-li již tyto údaje potřebné pro účely, pro které byla zpracovány,
na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech,
na přenositelnost údajů,
vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno,
obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Další informace o zpracování osobních údajů společností WANZL s .r.o. Vám poskytne personální oddělení společnosti e-mail: personal@wanzl.cz.