Projektový manažer pro logistiku

      Nabízíme Vám práci v nadnárodní německé společnosti, která je ve svém oboru synonymem pro kvalitu, design i spolehlivost. Určujeme trendy a o český retailový trh pečujeme už přes 30 let. Máme sídlo v Hněvotíně u Olomouce.

      WANZL zažívá období intenzivního růstu a posiluje své týmy ve všech odděleních. Směřujeme k novému strategickému směru logistických procesů a zvyšujeme význam strategické logistické role. Náš nový kolega/kolegyně musí mít silné analytické a komunikační schopnosti, orientaci na řešení, týmového ducha a dobrou znalost angličtiny, a být připraven/a úzce spolupracovat s německým vedením. Součástí práce bude také optimalizace a zavádění nových logistických procesů v prostředí SAP EWM/TM. Zpočátku se bude jednat o samostatnou roli bez přímých podřízených. Životopis zašlete, prosím, i v anglickém jazyce.

      Co vás čeká?

      • Samostatné plánování, řízení a realizace logistických projektů na pobočce v ČR.
      • Analýza a optimalizace skladových, transportních a materiálových toků podél hodnotového řetězce s ohledem na efektivitu, kvalitu a náklady.
      • Odpovědnost za zavedení, další rozvoj a standardizaci logistických procesů v prostředí SAP EWM a TM.
      • Koordinace projektových týmů na místě a úzká spolupráce s odbornými odděleními v Německu.
      • Zajištění dodržení časových, rozpočtových a kvalitativních cílů.
      • Spolupráce s odděleními kvality, logistiky, financí a obchodu.

      Co od Vás očekáváme?

      • Vysokoškolské vzdělání v oblasti logistiky/průmyslového inženýrství/ekonomie.
      • Praxe v řízení logistických projektů, ideálně v mezinárodním výrobním prostředí.
      • Velmi dobrá znalost SAP EWM a SAP TM, stejně jako porozumění logistickým IT systémům a rozhraním.
      • Zkušenosti s analýzou a tvorbou procesů a s projektovými metodami.
      • Strukturovaný, řešení orientovaný způsob práce s vysokou mírou samostatnosti.
      • Znalost angličtiny na úrovni B2 nebo vyšší.

      Jaké benefity můžete čerpat:

      • Bonus za dobré hospodaření firmy ve výši i 10% roční mzdy.
      • Notebook, mobilní telefon.
      • Pracovní doba 7,5 hodiny.
      • Homeoffice dle domluvy.
      • 4 týdny dovolené + 1 týden placeného volna.
      • Dotované stravování v závodní jídelně (7 jídel na výběr).
      • Příspěvek na penzijní připojištění.
      • Možnost nadpracovat si hodiny.
      • Pramenitá voda na pracovišti zdarma.
      • STK pro naše zaměstnance za zvýhodněnou cenu.
      • Výhodný mobilní tarif.
      • Možnost zvýhodněného odkupu našich výrobků.
      • Možnost rozšiřování odborného vzdělávání.
      • Sportovní a kulturní firemní akce.
      • Dobrý pracovní kolektiv.
      • Hlídané parkoviště přímo u firmy (včetně kolárny) s dostatkem volných míst.

      Kdy Vás potřebujeme?

      Můžete nastoupit ihned nebo dle dohody, rádi na Vás počkáme :-)

      Jak to bude probíhat?

      • Pošlete nám životopis - posoudíme jej a dáme Vám co nejdříve vědět.
      • Vybrané uchazeče pozveme na pohovor, kde se vzájemně poznáme, upřesníme si detaily pozice a jak to u nás funguje.
      • Pokud si budeme rozumět, sejdeme se na druhém kole s kolegy z Německa.
      • A když si vzájemně padneme do noty, rádi Vás uvítáme mezi námi.

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Sledujte nás také na našich sociálních sítích