HR support - 1/2 úvazek
- Příprava, tisk, kompletace a správa pracovněprávních dokumentů (smlouvy, dodatky, výstupní dokumenty, DPP, DPČ).
- Správa dat zaměstnanců v HR systémech.
- Přebírání a předávání podepsaných dokumentů (např. výstupní listy).
- Organizace a podpora vzdělávacích aktivit pro zaměstnance.
- Organizace onboardingu a vstupních školení.
- Znalost NJ nebo AJ na úrovni minimálně B1.
- Zkušenosti z obdobné pozice.
- Znalost práce na PC (Microsoft office).
- Spolehlivost, pečlivost a samostatnost.
- Znalost HR SAP modulu.
- Bonus za dobré hospodaření firmy ve výši měsíční mzdy.
- Notebook, mobilní telefon.
- Pracovní doba dle domluvy.
- Homeoffice dle domluvy.
- 4 týdny dovolené + 1 týden placeného volna.
- Dotované stravování v závodní jídelně (7 jídel na výběr).
- Příspěvek na penzijní připojištění.
- Možnost nadpracovat si hodiny.
- Pramenitá voda na pracovišti zdarma.
- STK pro naše zaměstnance za zvýhodněnou cenu.
- Výhodný mobilní tarif.
- Možnost zvýhodněného odkupu našich výrobků.
- Možnost rozšiřování odborného vzdělávání.
- Sportovní a kulturní firemní akce.
- Hlídané parkoviště přímo u firmy (včetně kolárny) s dostatkem volných míst.
Nabízíme Vám práci v nadnárodní německé společnosti, který je ve svém oboru synonymem pro kvalitu, design i spolehlivost. Určujeme trendy a o český retailový trh pečujeme už přes 30 let. Máme sídlo v Hněvotíně u Olomouce.
WANZL zažívá období intenzivního růstu a posiluje své týmy ve všech odděleních. Budete zajišťovat komplexní HR podporu – od náboru, onboardingu a vzdělávání zaměstnanců až po správu dokumentace, HR systémů a operativní požadavky. Hledáme nového zkušeného kolegu/kolegyni do HR týmu na částečný úvazek, s prací primárně přímo na místě (onsite), rozsah odpracovaných hodin +- 20 hodin/týden.
Co vás čeká:
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Výhodou bude, pokud budete mít:
Jaké benefity můžete čerpat:
Kdy Vás potřebujeme?
Můžete nastoupit ihned nebo dle dohody, rádi na Vás počkáme :-)